nie idzie wyłączyć komputera?

Autor: P... <niepodaje_at_gazeta.pl>
Data: Sun 07 Jun 2009 - 12:56:39 MET DST

Witam,

Mam systemy XP Prof. i kiedy chcę wyłączyć komputer system normalnie
wyłącza się, a następnie uruchamia ponownie. Objawy zaczęły się po
zmianie antywirusa i instalacji SP3.

Na każdym komputerze zrobiłem mniej więcej coś takiego:

1. wywaliłem avasta 4.8 prof.
2. przeszedłem przez proces sprawdzenia legalności XPka
3. zainstalowałem SP3 do XP Prof.
4. restart
5. Instalacja NOD32 biznes (lokalne lub zdalnie)

Powyższą procedurę przeprowadziłem na około 60 maszynach niestety na
kilku występuje powyższy problem a jeszcze nie jestem w połowie.

Zauważyłem że problem występuje na komputerach gdzie dodatkowo
zainstalowany jest klient NOVELA (pełny nowelowy nie MS). Wyłączenie
komputera przez komendą shutdown doje takie sam efekt, czyli komputer
ponownie wstaje. Systemy przeskanowane nowym antywirusem i w większości
zaktualizowane.

Czy miał ktoś podobne problemy lub ma pomysł jak zmusić komputer aby
prawidłowo się wyłączał?

--
P...