Re: swap na dysku logicznym

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 07 Jun 2009 - 14:33:30 MET DST

"Latet" <latet@mxxxx.pl> wrote in message
news:h0b9dq$hbm$1@inews.gazeta.pl...
> Nie ma sensu. Plik wymiany o stałej wielkosci na partycji C: nie będzie
> się > w ogóle fragmentował!

ale ja nie pisze o pliku o stalym rozmiarze, utrworzenie swapa o zmiennym
rozmiarze na partycji logicznej ulokowanej zaraz za partycja systemowa nie
powoduje (oczywiscie - zalezy) wiekszego machania glowicami a jedynie
mniejsza ew. fragmentacje owego

sam mam kilkaset mega na stale w jednym kawalku i o swapie zapomnialem
w momencie wkladania dodatkowych 4GB ramu