Re: Nowa plyta- brak gniazd ps/2

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sat 06 Jun 2009 - 12:49:39 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:imhof6-ek1.ln1@kosmosik.net...

> Z tego co rozumiem na ekranie logowania? W BIOS nie ma przypadkiem
> wyłączonej
> opcji "legacy support" w kontekście USB?

> Tzn. na ekranie logowania? Swoją drogą bardzo ciekawy problem.

Miałem podobnie, zachciało mi się przełaczyć klawiaturę z myszą (wbudowany
trackball) pod inne gniazdo USB gdzie było bliżej.
Po odpaleniu systemu ekran logowania (jak zwykle) i brak mozliwości
zrobienia czegokolwiek (a to już niezwykle).
Musiałem podłaczyć tam gdzie było, odpalic system, przepiąć i jak znalazło
dopiero bezproblemowo można było kompa ponownie uruchomić.
Za chiny ludowe na ekranie logowania nie znajdywał klawiatury.

--
Irokez