Re: Nowa plyta- brak gniazd ps/2

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 14:30:29 MET DST

"Irokez" <henric8@op.pl> wrote in message news:h0dhjm$9r5$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
.

> Miałem podobnie, zachciało mi się przełaczyć klawiaturę z myszą (wbudowany
> trackball) pod inne gniazdo USB gdzie było bliżej.
> Po odpaleniu systemu ekran logowania (jak zwykle) i brak mozliwości
> zrobienia czegokolwiek (a to już niezwykle).
> Musiałem podłaczyć tam gdzie było, odpalic system, przepiąć i jak znalazło
> dopiero bezproblemowo można było kompa ponownie uruchomić.
> Za chiny ludowe na ekranie logowania nie znajdywał klawiatury.

Czasem doinstalowanie nowej/przepietej klawiatury i myszy zajmuje XP nawet
kilka minut, ale jeszcze nie widzialem sytuacji w ktorej nie chcial by tego
w ogole zrobic. Co innego podpiecie klawiatury PS2 tam, gdzie wczesniej
tylko USB byla, bo kilka razy musialem recznie sterowniki dodawac, ale z USB
nie ma prawa byc problemow.

Pozdrawiam
Kamil