Re: zwiekszyc partycje podstawowa kosztem logicznej

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 21:09:49 MET DST

Dnia Thu, 4 Jun 2009 13:30:02 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Michal Kawecki in news:1i4gr1qh9bmja$.dlg@kwinto.prv
>
> no ale a kurat w tym przypadku wszystko ulozylo sie "po ludzku";
> tzn. numery okupowanych przez partycje sektorow rosly (czyli i liczby
> cylindryczne), uznalem,ze to wyznacza kolejnosc partycji, a alfabet przy
> okazji narastal tak samo.
> Wazne: uwazalem w zasadzie nie na sektory, a na wzrost liczby kolejnych
> _cylindrow_ , mysle, ze OK.

Oczywiście, tak też można.

[...]
> ale ja to rozumiem. Lapsus w tej graficznej PManagera tylko taki, ze
> zwolnione miejsce podaje jako partycje "bezformatowa ("wolne"). Teraz mam
> rozszerzona polozona na pewnym obszarze, nadal z dwiema logicznymi o nowych
> rozmiarach ich obszarow zajetosci, ale tej zajetosci nie moge przesunac 'w
> korytku" rozszerzonej. Taki klopot.

Jeśli masz sytuację taką:
to musisz teraz doprowadzić dysk do tego stanu:
Będziesz wówczas mógł "złapać za ucho" całą p.rozszerzoną i przeciągnąć
ją w prawo, na zwolnione miejsce, żeby było tak:

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/