Re: Plik stronnicowania - co gdy zbyt wielki?

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 19:17:49 MET DST

Konrad Kosmowski log(in):
> A jak ma końcówkę adresu .txt to zawsze musi się to otwierać w
> notatniku?

Windows to Windows... no i widzę to tak: Albo otworzy zawartość pliku
txt bezpośrednio w przeglądarce albo przez downloadera zaproponuje
otworzyć (domyślnie) w Notatniku. IE8 chyba sobie u mnie i u
Grzegorza:-) upraszcza i otwiera wprost (w przeglądarce, co zresztą IE
robi od dawien dawna) tak jakby wiedział, że to tylko text plain ;-). A
skąd? właśnie na podstawie rozszerzenia .txt