Re: plaga niestartujących systemów XP

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 18:03:55 MET DST

PM log(in):
> Niestety nie jest :)
> Na 97 maszyn 2k/XP/Vista, ponad 30 poleciało z czego na 6 szlag
> trafił partycje systemową (cztery XP, dwie Visty).
[...]

Jakie CPU, grafika?
A skonfigurowana Vista jest IMO jednak odporna. XP nie.
Moja VSP1 podniosła się (w podobnej sytuacji) za pierwszym razem, na
całe (moje) szczęście ;-)
A jak rozpirzyło partycje to spytaj może też elektryka czy w sieci
zasilającej nie zanotował w tym okresie pików (skoków natężenia prądu).
Listwy (nie wiem) jakie masz ale nie zawsze potrafią ochronić stacji,
szczególnie podczas jej wyłączania. Zachowania userów nie będę
komentował, bo musiałbym na każde stanowisko zainstalować kamerę i
nagrywać jak wyłączają PC :-)
P.S.
KISa też bym podejrzewał tylko jak to Kaspersky'mu udowodnić, że cóś
spaprał? :-)