Re: plaga niestartujących systemów XP

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 00:43:26 MET DST

W dniu 2009-06-03 09:52, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Widocznie Vista jakaś odporniejsza jest :)

Niestety nie jest :)

Na 97 maszyn 2k/XP/Vista, ponad 30 poleciało z czego na 6 szlag trafił
partycje systemową (cztery XP, dwie Visty). Niestety w logach nic niema
do czego można by się przyczepić, to samo z winupdate (brak spójności
miedzy kompami, bsody też różne). Teoria z blokadą jakiegoś pliku jest
prawdopodobna, tylko nie bardzo rozumiem co powoduje rozpieprzenie
partycji i ciekawe że tylko systemowej (niezależnie od tego czy jest
aktywna czy nie)

--
PM