Re: Odzyskiwanie plików skasowanych w udziale sieciowym

Autor: Grzegorz B. <nospam_at_nospam.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 11:13:42 MET DST

Jacek Kalinski pisze:

> Dowolnym, które działa z partycjami fat32 (czyli prawie wszystko).
> Jako partycję do odzyskania wybierz tą, na której znajdował się
> udostępniony katalog.
> Zdalnie "przez sieć" nie odzyskasz danych - tylko lokalnie.

Użyłem PCI Inspector File Recovery, po pełnym skanowaniu partycji wykrył
   pliki ale po odzyskaniu (zapisaniu ich na innej partycji) tylko część
daje się odtworzyć, reszta jest uszkodzona (to są głównie dokumenty doc,
pdf).
Rozumiem, że dane uszkodzone pochodzą z plików zdefragmentowanych? Czy w
  takim wypadku można sobie odpuścić już próby odzyskania tych plików,
czy jest jakiś program, który radzi sobie z pofragmentowanymi plikami?

Interesują mnie raczej rozwiązania freeware, te danie nie były aż tak
cenne aby płacić za odzyskanie.

Pozdrawiam
Grzegorz