Re: IE7 problem

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 11:25:02 MET DST

W artykule <91741c47-d083-4ab4-9dbd-1a71e5280981@g1g2000yqh.googlegroups.com>,
Krzysiek napisał(a):

> IE7 używane jest z MSJava x86 do banku. I przestało działać. Nie
> loguje się, nawet nie próbuje wysłać loginu. Żadnego komunikatu,
> żadnego błędu - nic. Klikasz OK i nic. Nie jest to wina banku, bo na

Hmm - czy to może strona BRE? Ale niezależnie od odpowiedzi,
to 2-3 dni temu miałem to samo. Próba zalogowania kończyła się błędem
"program internet explorer wygenerował nieprawidłową operację i zostanie
zamknięty".

Pomogło dopiero dodanie strony do zaufanych witryn.
Reinstalacja IE czy instalacja nowszej wersji niczego nie zmieniała,
bo kończyło się tym samym błędem.

Jacek