Re: Odzyskiwanie plików skasowanych w udziale sieciowym

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 11:29:58 MET DST

W artykule <h0832m$bhp$1@node2.news.atman.pl>, Grzegorz B. napisa³(a):

> U¿y³em PCI Inspector File Recovery, po pe³nym skanowaniu partycji wykry³
> pliki ale po odzyskaniu (zapisaniu ich na innej partycji) tylko czê¶æ
> daje siê odtworzyæ, reszta jest uszkodzona (to s± g³ównie dokumenty doc,
> pdf).

Widocznie inne dane nadpisa³y zwolnione miejsce, czego konsekwencj±
s± nieczytelne pliki. Druga rzecz, ¿e na partycjach FAT po skasowaniu
pliku, nigdzie nie s± zapisywane ³añcuchy, dlatego o ile plik
nie by³ zapisany w 1 kawa³ku, to ¿aden program go nie odzyska automatycznie.
A rêcznie, to tylko firmy specjalizuj±ce siê w tej dziedzinie.

> Interesuj± mnie raczej rozwi±zania freeware, te danie nie by³y a¿ tak
> cenne aby p³aciæ za odzyskanie.

Odpu¶æ sobie. Za free, to nikt Ci tego nie zrobi. Programu te¿ nie
znajdziesz.

Jacek