Re: autologowanie w w2k, w xp

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 00:03:32 MET DST

Michal Kawecki in news:1akyt0rrag06p$.dlg@kwinto.prv
[...................]
> Nigdy się w to nie zagłębiałem, po prostu działało i już :-).

w xp pododawalem wpisy w reg, jak na www microsoftu radza - poki co,
autologowanie dziala OK.

teraz jestem przy w2k, dzisiaj z dwa razy bylo bez problemu
autologowanie,ale nagle przed chwila wypielo sie przy logowaniu,
sprawdzilem - nawet DefaultUserName nie bylo w reg i faktycznie, musialem
wklepac (z pustym haslem) by sie zalogowac.
Wiec przed chwila podzialalem w w2k "control userpasswords" + polecenie
autologowania i dodalo tym panelem brakujaca wartosc DefaultUserName (ktora
jakos po czasie chyba zawsze gubila sie...), pododawalem także wszelkie
wpisy w reg wg www MS o autologowaniu w2k, zobacze czy potrzymaja.
dziwna sprawa.

> (dla W2k musi istnieć wpis ForceAutoLogon na przykład). Pierwszy
> z brzega link: http://www.pctools.com/guides/registry/detail/13/

na www MS podaja z kolei, ze i dla xp musi byc ten wpis. I to z identycznych
powodow.
Na podanej przez Ciebie www pisza o tym tak, jakby tylko dla w2k bylo to
konieczne. Wiec trzeba dac i dla w2k, i dla xp :) Zobacze, czy podziala.