Re: zwiekszyc partycje podstawowa kosztem logicznej

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 13:26:03 MET DST

Michal Kawecki in news:1q9gy1c3lgb8n$.dlg@kwinto.prv
> Zmniejszyć ostatni dysk logiczny,

_Ostatni_ ? W jakim sensie ostatni? logiczna d? logiczna e? Wiecej partycji
nie ma [poza systemowa c:]
Bo ja z pewnych powodow decyduje sie na zmniejszenie logicznej d:

> zmniejszyć partycję rozszerzoną,
> przesunąć ją "w prawo" (albo "w dół" dysku) robiąc miejsce dla
> powiększenia partycji podstawowej.

tak na probe w partition managerze [nie magicu]:
 zmniejszam suwakiem logiczna d: (zmniejszam z jej "prawej", albo wariantowo
z "lewej" strony) i ... wirtualnie PM daje mi info, ze rozszerzona
zawierajaca d: i e: jest dotychczasowej wielkosci, za to powstaje w niej
nowa, trzecia logiczna o powierzchni rownej uwolnionej z logicznej d: