Re: 2 problemy "okrojonego" xp

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 13:32:45 MET DST

Grzegorz Niemirowski in news:h05an5$2m6c$1@opal.icpnet.pl
> To już trzeba mieć pretensje do tego co okrajał.

bingo :)

> A opcja naprawy może
> być na płytce

podejrzewalem [i stad moj post],ze moze mozliwe jest jej wywolanie w sposob
mniej standardowy...

> ale może się nie pojawiać jeśli instalator stwierdzi, że
> nie będzie umiał sobie poradzić z naprawą tego, co znalazł na dysku.

znalazl tuz po instalacji [bo zawczasu chcialem sprawdzic co jest mozliwe,a
co nie, z ta cd z systemem okrojonym]:
- system, ktory zainstalowal sie z cd, nic nie dodawalem systemowego
- j/w i dodany sp3
W obu przypadkach zero scannow i mozliwosci "R"
Wiecej: taki sam protest przy probie _zainstalowania_ konsoli (tak z plyty z
systemem, jak i proba z innej z xp sp1/sp3). Konsole mam w w2k pro
zainstalowana na stale.
Dziwnie/bez sensu poskracal tego xpka...