Re: plaga niestartujących systemów XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 18:49:57 MET DST

In news:h03iub$t1l$1@opal.icpnet.pl,
*Grzegorz Niemirowski* <gnthexfiles@poczta.onet.pl> typed:

> Nie działa.

> To niestety też nie działa.

Skąd masz takie przypuszczenia, że nie działa?
W ten sposób postawiłem na nogi x systemów.

Plik system lub inny rejestrowy może być sfaragemtowany (S),
xxxxSxxxxxSxxxxxSxxSxxxxSxxxxxxxxx ------------x----x------x
gdzie: wolne miejsce(-), zajęte klastry (x)
Po zmianie system na system.old plik nadal zajmuje to samo miejsce.
Po dokonaniu copy - plik system zajmie nowe miejsce - clustry(C), więc
bedzie w jednym kawałku.
xxxxSxxxxxSxxxxxSxxSxxxxSxxxxxxxxxCCCCC ------------x----x------x

PS. Przy dużym sfragmentowaniu dysku w/w plik potrafi być tak
skawałkowany/posztkowany, że OS-Win... nie jest w stanie go wczytać.
A więc scalenie go może przynieść oczekiwany skutek.