Re: plaga niestartujących systemów XP

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 18:13:42 MET DST

Jacek <ala@ola.pl> napisał(a):
> Rece mozna polamac od pisania na klawiaturze, ale w 99% dziala;)
> http://support.microsoft.com/kb/307545/pl

Próbowałem, nie działa. Sęk w tym, że to nie jest żadne uszkodzenie
rejestru. BSOD pojawia się bardzo późni, gdy rejestr został już dawno
wczytany z dysku. Nie pomaga przywracanie rejestru z kopii wykonanych w
różnych okresach. Jak się puści instalkę w trybie naprawy to po restarcie
też jest BSOD. Ja na razie zrobilem tak, że postawiłem drugi Windows w innym
katalogu. Żadne przywracanie rejestru ani chkdsk na tym pierwszym rejestru
nie pomogło.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/