Re: Windows 7

Autor: <slimaker_at_gmail.com>
Data: Sun 31 May 2009 - 10:12:39 MET DST

On 30 Maj, 12:35, Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly> wrote:

> No to .upa blada, bo niektory sprzet ma tylko 32bit stery

> Czyli siupy beda:( Odpada. Komp ma dzialac.

> Dla draki, dla sportu? Bo na procku 64 pisze i chce byc "trendi";) A tak
> powaznie to czasami obrabiam jakies duze rastry i myslalem wlasnie zeby
> drugie 2GB ramu dolozyc. Chociaz pewnie i tak doloze, i te 0,5GB "ponad
> stan" po prostu "pojdzie na marnacje". Przy tych cenach ramu to ma
> marginalne znaczenie.
>
> --
> Marcin "Ahmed" Gala
> m.gala(maupa)interia.pl
> Slack 12/Win 2k user /Win7 tester;)
> [...]

Sprawdź sobie komputer programem Windows 7 Upgrade Advisor Beta.
Powinien wykryć czy nie będzie jakiś zgrzytów ze sterownikami. Jeśli
nie masz jakiś "dziwnych" urządzeń, tzn. które wyprodukowała firma
krzak to powinno wszystko być ok z 64 bitami. Ja cały czas korzystam z
64bit, kiedy się przesiadałem miałem problem tylko z kartą do wifi,
która była dość stara i nie supportowana już. Poza tym wszystko ładnie
działa, łącznie z tunerem TV. Nie ma się czego obawiać instalując
teraz 64-bitowy system. 2-3 lata temu to mogło być wesoło, ale czasy
się zmieniają :)

Pozdrawiam
Maciek
http://www.7rc.org/