Re: Windows 7

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 30 May 2009 - 04:24:14 MET DST

** Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly> wrote:

> Tez sie zastanawialem nad 64bit, bo teraz mam 32, tak wlasciwie odruchowo
> zainstalowane. Procka mam AMD64x2, i teraz czy jak zainstaluje 64bit to moze
> byc gorzej, w sensie ze niektore programy nie beda chcialy dzialac,

Tak będzie.

> czy po prostu w najgorszym razie bedzie tak samo jak w 32bit?

W najgorszym razie nie będzie jak 32-bit bo nie będzie działać.

> Co ze sterownikami tam gdzie nie ma ich dedykowanych dla 64? te z 32 bit
> pojda bez problemu powiedzmy w 99%, czy nastawic sie na mocne kombinacje?

32-bitowe sterowniki nie działają w 64-bitowym systemie.

> Pytam bo siodemka musze przyznac ze mi sie spodobala mocno a poniewaz jeszcze
> nie poinstalowalem sobie wiekszosci softu to moglbym w sumie przejsc na
> 64bit, jednak wlasnie pod warunkiem ze nie bedzie zadnych duzych siupow.

Ale wiesz w ogóle PO CO Ci te 64-bity? Jak nie wiesz po co Ci to i nie masz
więcej niż 4GiB RAM (i w najbliższym czasie nie będziesz miał) to jest Ci to
zupełnie na nic.