Re: dysk dobry, ale nie za bardzo

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 19:34:54 MET DST

On Wed, 27 May 2009 10:19:21 -0700 (PDT), Marcin Zawadzki
<zawias@gmail.com> wrote:

>On May 27, 5:36 pm, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:
>[...]
>[...]
>
>no ja bym jeszcze brał pod uwagę taśmę, ewentualnie kabel zasilający
>ściągnij z support.euro.dell.com Dell 32bit diag disk, a następnie
>"zabutuj" z tej płytki i odpal pełny test dysku
>albo inaczej - przy uruchamianiu kompa wciśnij F12 (nie pamiętam, czy
>w Dimension 440 była już ta opcja) i wybierz Run HDD diagnostics
>sprawdź kod błędu, jeśli Ci wyrzuci - 7, to znaczy read error i czasem
>format może pomóc, przy innych błędach hdd raczej do wymiany
> [...]

dzieki za odpowiedz.
ten komp juz dawno nie ma partycji diagnostycznej (ale ten model chyba
nigdy nie mial takowej), ale sprawdze softem della, co kompowi moze
dolegac. moze cos powie.
tasma odpada, bo teraz dysk podlaczony jest na innej, niz poprzednio.
moze cos na zlaczu samego dysku. w kazdym razie. jeszcze raz dzieki.
<rs>