Re: dysk dobry, ale nie za bardzo

Autor: Marcin Zawadzki <zawias_at_gmail.com>
Data: Thu 28 May 2009 - 13:03:33 MET DST

On May 27, 6:34 pm, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:
> dzieki za odpowiedz.
> ten komp juz dawno nie ma partycji diagnostycznej (ale ten model chyba
> nigdy nie mial takowej), ale sprawdze softem della, co kompowi moze
> dolegac. moze cos powie.
> tasma odpada, bo teraz dysk podlaczony jest na innej, niz poprzednio.
> moze cos na zlaczu samego dysku. w kazdym razie. jeszcze raz dzieki.

nie chodzi mi o odpalanie partycji diagnostycznej, tylko tzw. 90/90
test, ktory to siedzi na plycie glownej
wlaczasz kompa, czekasz na pojawienie sie Dell splash screen i
naciskasz F12 -> tu powinienes miec opcje zarowno bootowania do
diagnostic partition jak i uruchomienia quick hdd test (czy jakos
tak). jesli partycji diagnostycznej juz nie masz, to wiadomo, ze do
niej nie wejdziesz, ale ciagle powinienes miec dostepny test dyskow (i
napedow optycznych BTW).

--
pozdrawiam
Marcin Zawadzki