Re: dysk dobry, ale nie za bardzo

Autor: Marcin Zawadzki <zawias_at_gmail.com>
Data: Wed 27 May 2009 - 19:19:21 MET DST
Message-ID: <666d5b73-439c-43b1-85ed-4d7139c6b025@g20g2000vba.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On May 27, 5:36 pm, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:
[...]
> czy problem moze byc zwiazany z jakas inna czescia komputera. np.
> kontroler IDE?
[...]

no ja bym jeszcze brał pod uwagę taśmę, ewentualnie kabel zasilający
ściągnij z support.euro.dell.com Dell 32bit diag disk, a następnie
"zabutuj" z tej płytki i odpal pełny test dysku
albo inaczej - przy uruchamianiu kompa wciśnij F12 (nie pamiętam, czy
w Dimension 440 była już ta opcja) i wybierz Run HDD diagnostics
sprawdź kod błędu, jeśli Ci wyrzuci - 7, to znaczy read error i czasem
format może pomóc, przy innych błędach hdd raczej do wymiany
(oczywiście po wyeliminowaniu taśmy/kabla jako źródła problemu)

--
powodzenia
Marcin Zawadzki
Received on Wed May 27 19:20:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 27 May 2009 - 19:42:01 MET DST