Re: autologowanie w w2k, w xp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 May 2009 - 23:03:57 MET DST

Dnia Tue, 26 May 2009 12:13:11 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Michal Kawecki in news:1cw9troivop3g$.dlg@kwinto.prv
[...]
> [...]
> Klucz:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon
> Wartość: ForceAutoLogon..."
>
> Dziwne 1:
> Jak napisalem, u mnie nie ma DefaultPassword, a jednak to pozwala na wiecej
> niz jedno autologowanie.
> Do DefaultPassword domalowac wiec jeszcze ForceAutoLogon ?
>
> Dziwne 2:
> ciekawe, czy te dwa wpisy pomoga. A skoro maja pomoc, to dlaczego nie
> "wpisuja sie" przy standardowym konfigurowaniu autologowania, tylko trzeba

Nigdy się w to nie zagłębiałem, po prostu działało i już :-). Ale jest
trochę stronek podających, które wpisy są niezbędne i dla którego
systemu (dla W2k musi istnieć wpis ForceAutoLogon na przykład). Pierwszy
z brzega link: http://www.pctools.com/guides/registry/detail/13/

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/