Re: autologowanie w w2k, w xp

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 12:13:11 MET DST

Michal Kawecki in news:1cw9troivop3g$.dlg@kwinto.prv
> Nie opisałeś. Można tylko podejrzewać, że wchodzisz w control
> userpasswords2 i tam włączasz.

tak; liczylem na oczywistosc skrotu myslowego, za duzo mozliwosci to nie ma.

> Jeśli tak to sprawdź, czy po wyłączeniu
> się autologowania dalej widać w rejestrze wpisy zgodnie z tym artykułem:
> http://support.microsoft.com/kb/315231

jakis czas bede mial dostep tylko do w2k, w sumie bez znaczenia, w zasadzie
najczesciej na tym systemie gubi sie autologowanie. Dlatego opieram sie na
tym (dla w2k):
http://support.microsoft.com/kb/253370/pl

Póki co - autologowanie udalo sie po raz trzeci.
Wymieniona w artyk. wartosc DefaultUserName jest i zgadza sie.
Ale: DefaultPassword, ForceAutoLogon nie istnieja.

Wiec teraz jak? Dodac, jak napisane w art. DefaultPassword i skoro haslo ma
byc puste, to pozostawic pusta wartosc,zero wpisu, jak mniemam. Tak?

Ciekawe, że w art. piszą tak:
"...Należy zauważyć, że to ustawienie dotyczy tylko pierwszego logowania.
Aby wymusić to ustawienie dla kolejnych logowań, administrator musi ustawić:
Klucz:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon
Wartość: ForceAutoLogon..."

Dziwne 1:
Jak napisalem, u mnie nie ma DefaultPassword, a jednak to pozwala na wiecej
niz jedno autologowanie.
Do DefaultPassword domalowac wiec jeszcze ForceAutoLogon ?

Dziwne 2:
ciekawe, czy te dwa wpisy pomoga. A skoro maja pomoc, to dlaczego nie
"wpisuja sie" przy standardowym konfigurowaniu autologowania, tylko trzeba
grzebac w rejestrze?