Re: [Win7] Poczta Usługi Windows Live

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 May 2009 - 23:03:57 MET DST

Dnia Tue, 26 May 2009 21:24:03 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

> [...]
[...]
> Zwłaszcza w porównaniu z Dialogiem i zwłaszcza jak się wywali na za
> długiej linii references (chociaż to było dawno i może poprawili) ;)
>
> PS: już tam pal diabli gdzie kursor usttawia, ale siga to mógłby się
> nauczyć wycinać i wstawiać jak należy...

Nie przesadzaj, Dialog też potrafi się wywalić. I to jak... ;-)

Poza tym OE ma drugą niezaprzeczalną zaletę - koloruje grupę dyskusyjną,
gdy pojawi się na niej odpowiedź na mojego posta. Dialog tego nie
potrafi. Nie potrafi też jeszcze innej rzeczy, która w OE urzeka, a
mianowicie pokazywania na samej górze zakolorowanych wątków z
odpowiedziami na własne posty. Tzn. da się go tego w bólach nauczyć, ale
efekty i tak są mierne.
A trzecia zaleta to lekkość dla systemu. Właśnie w porównaniu z
Dialogiem.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/