Re: [Win7] Poczta Usługi Windows Live

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 21:24:03 MET DST

Piotr Krzyżański pisze:

> Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości

> Masz, był taki OE, który zwracał na to uwagę i meldował fajnym
> komunikatem o tym, że napisałeś mniej niż zacytowałeś :)
> Nazywał się OE4.
> Poza tym, OE ma jako czytnik news jedną niezaprzeczalną zaletę - to
> TGV w porównaniu z osobowymi typu thunderbird i cała reszta. ;-)

Zwłaszcza w porównaniu z Dialogiem i zwłaszcza jak się wywali na za
długiej linii references (chociaż to było dawno i może poprawili) ;)

PS: już tam pal diabli gdzie kursor usttawia, ale siga to mógłby się
nauczyć wycinać i wstawiać jak należy...

--
| Andrzej Libiszewski,          JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
|   Computers don't make errors - What they do, they do on purpose.    |