Re: [Win7] Poczta Usługi Windows Live

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 22:01:10 MET DST

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl>
napisał w wiadomości news:4a1c41cd$1@news.home.net.pl...
> Zwłaszcza w porównaniu z Dialogiem i zwłaszcza jak się wywali na za
> długiej linii references (chociaż to było dawno i może poprawili) ;)

Cóż... rzeczywiście, nie zdarzyło mi się mieć problemu z "references" w
OE...

> PS: już tam pal diabli gdzie kursor usttawia, ale siga to mógłby się
> nauczyć wycinać i wstawiać jak należy...

To akurat nikły problem - mam zdefiniowany domyślny podpis i wywołuję go
skrótem klawiszowym CTRL+SHIFT+S. Ręczne dodanie - to odruch (lewym
kciukiem naciskam CTRL i SHIFT, a lewym wskazującym S - to jest naprawdę
moment... i chyba jedyna rzecz, którą robię bezwzrokowo) :)... a jak z
jakiegoś powodu nagle trzeba dać inną stopkę, to nie muszę wymazywać
tej, co wstawił program... I automat ma swoje "zady i walety" i ręczne
wstawianie... Zależy od sytuacji, jak wygodnie.
Popieram - mógłby wstawiać pod spodem... także, OIDW, nie zostal
rozwiązany (ale wyraźnie ograniczony) problem z BEGIN - najnowsze wersje
już dobrze pokazują to, co starsze myślały, że załącznik... nie jest to
duża poprawa, ale jednak krok do przodu, tylko te najbardziej
zatwardziałe "wersje" begina dalej załącznikują.
Zmiana silnika programu (od OE6SP2) też na pewno miała duże znaczenie -
poprawiła bezpieczeństwo, a wg mnie także stabilność. OE6SP1
sporadycznie się wypierniczał bez powodu, bardzo rzadko, ale... zaś
OE6SP2 sam z siebie jeszcze mi się nie wywalił, nawet w sytuacjach,
kiedy teoretycznie powinien (np. skasowanie Unlockerem pliku index.dat w
tymczasowych plikach internetowych, z których OE korzysta... I to przy
włączonym programie. W starszej wersji zdarzyło się.

Ja myślę, że jakby M$ nie przegapił pewnych ważnych spraw, to OE mógłby
być naprawdę godnym uwagi programem, nie ustępującym produkcjom GNU i
podobnym... Ale i tak z wersji OE6SP2 nie chcę już wracać do OE6SP1, czy
wcześniejszych, jeśli nie będzie to absolutnie konieczne.