Re: 2 problemy "okrojonego" xp

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Tue 26 May 2009 - 05:24:15 MET DST

W dniu 2009-05-26 03:20, 1634Racine napisał(a):

> to diagnoza;
> a problem jest nadal:
> czy w tej sytuacji może byc dostepne cos takiego, jak naprawa [w tym:
> niekoniecznie przy uzyciu zrodlowej cd z okrojonym xp]?
> Dokladniej: w jaki sposob naprawia sie tak instalowany system xp?

Możesz użyć dowolnej płytki, byle nie była ona przygotowana w ten sposób.

> rozumiem, że po pierwsze mowisz mi, że po zainstalowaniu sp3, MS zablokowal
> podstawowa sprawnosc systemu - mozliwosc przywracania zmienionych plikow w
> zainstalowanym xp. Ciekawe.Jestes tego pewien?

MS nic nie zablokował, tylko podajesz mu wersje plików które już nie
istnieją, bo zostały zastąpione przez instalacje service packa.
Niby z czym system ma porównać te pliki?

> Po drugie:
> to jasne, że sprawdzilem calkiem niedawno dzialanie sfc /scannow bez
> instalacji osobnej sp3, czyli tylko i wylacznie system z SP2 [sp2
> zintegrowane z xp, plyta cd].
> Efekt? Taki sam.
>
> Po trzecie:
> a w takim W2k z SP4 komenda sfc /scannow przechodzi bez problemu.

Przechodzi jeżeli podasz mu płytke na której jest SP4, spróbuj zrobić to
samo podając np z SP1-SP3, powód jw.

PM