Re: 2 problemy "okrojonego" xp

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 11:35:53 MET DST

PM in news:gvfmoq$ku6$1@srv.cyf-kr.edu.pl
> Możesz użyć dowolnej płytki, byle nie była ona przygotowana w ten sposób.

Nie moge teraz sprawdzic... Mowisz, ze reperacyjnie pasowac bedzie do tego
okrojonego xp + sp3 plyta z pelnym xp (i np. sp2)?

> MS nic nie zablokował, tylko podajesz mu wersje plików które już nie
> istnieją, bo zostały zastąpione przez instalacje service packa.
> Niby z czym system ma porównać te pliki?

nic nie rozumiem z tego co tutaj piszesz.

> Przechodzi jeżeli podasz mu płytke na której jest SP4, spróbuj zrobić to
> samo podając np z SP1-SP3, powód jw.

bzdura. Mam w2k z pewnoscia bez sp4, zawsze po instalacji dogrywany z pliku,
_osobno_ sp4 i jakos dziwnie komenda sfc /scannow nie sprawia problemow.