Re: 2 problemy "okrojonego" xp

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 03:20:47 MET DST

PM in news:gvevrh$2vn$1@srv.cyf-kr.edu.pl
[......................]
> To jest płytka do instalacji nienadzorowanej, więc niema dostępnego
> czegoś takiego jak naprawa.

to diagnoza;
a problem jest nadal:
czy w tej sytuacji może byc dostepne cos takiego, jak naprawa [w tym:
niekoniecznie przy uzyciu zrodlowej cd z okrojonym xp]?
Dokladniej: w jaki sposob naprawia sie tak instalowany system xp?

> To nie jest już płyta źródłowa odkąd doinstalowałeś SP3 :)

rozumiem, że po pierwsze mowisz mi, że po zainstalowaniu sp3, MS zablokowal
podstawowa sprawnosc systemu - mozliwosc przywracania zmienionych plikow w
zainstalowanym xp. Ciekawe.Jestes tego pewien?

Po drugie:
to jasne, że sprawdzilem calkiem niedawno dzialanie sfc /scannow bez
instalacji osobnej sp3, czyli tylko i wylacznie system z SP2 [sp2
zintegrowane z xp, plyta cd].
Efekt? Taki sam.

Po trzecie:
a w takim W2k z SP4 komenda sfc /scannow przechodzi bez problemu.