Re: 2 problemy "okrojonego" xp

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Mon 25 May 2009 - 22:52:58 MET DST

W dniu 2009-05-25 20:41, 1634Racine napisał(a):
> [...]
> troche ponad 2 giga na systemowej.
> Sa wszakże problemy, obawiam sie, ze niestety duze problemy, czyli, ze
> system jest srednio bezpieczny w uzyciu:
>
> 1.
> ten okrojony xp jest bowiem "tak" okrojony, że bootowanie z plyty z tym
> systemem nie daje mozliwosci "R", czyli mozliwosci naprawy systemu. Od razu
> pyta gdzie zainstalowac, a dalej - co od razu sformatowac i jak
> sformatowac.Zero ruchu naprawczego.
> Czy mozliwe, ze "R"/reperacja jest jednak dostepna w jakis nietypowy sposob
> [komendy...], czy jest byc moze odwrotnie - jednak wycieto ją? (jesli

To jest płytka do instalacji nienadzorowanej, więc niema dostępnego
czegoś takiego jak naprawa. Swoją drogą powinno sie dać okroić gui a
tryb tekstowy zostawić, ale jak widać w MS nie pomyśleli o tym, a szkoda

> w xp;
> w konsoli, cmd: polecenie "sfc /scannow" permanentnie, z postepem
> scanowania, daje info, ze sa zmienione pliki systemowe, pomimo, ze ochrona
> jest wylaczona w rejestrze. A system w zasadzie nowy, po prostu sprawdzam
Wyłączenie w rejestrze powoduje tylko wyłączenie automatycznego
sprawdzania, a ty to robisz ręcznie, więc nie wiem w czym problem.

> Dwa: gdy potwierdza sie, ze OK, niech juz sobie system odtworzy z cd te
> zmienione, to po podaniu do stacji cdrom plyty krzyczy, ze to _nie_ jest
> plyta zrodlowa dla systemu... Niedawno z tej plyty system byl instalowany.
>
> Jak wymusisc dzialanie "sfc /scannow" + jak nauczyc ,ze ta plyta jest tą
> plyta z systemem?

To nie jest już płyta źródłowa odkąd doinstalowałeś SP3 :)

PM