Re: XP, zawiesił się, a po restarcie zniknął profil

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 16:28:11 MET DST
Message-ID: <gvbm3s$f4t$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

In news:gvbl2p$12b$1@news.onet.pl,
*Marcin N* <narzynka@usun.to.poczta.onet.pl> typed:
> Witam,
>
> Zawiesił mi się komputer w trakcie przeglądania strony www (najnowszym
> IE). Musiałem zresetować na twardo.
>
> Po restarcie napisał jakiś dziwny komunikat, że nie może ustawić profilu,
> bo jakaś kopia lokalna nie jest dostępna, czy jakoś tak.
>
> Nic mi nie działa, na nowo utworzonym profilu nawet poczta (przez Outlook
> Express) nie pokazuje żadnego maila.
>
> Co mam zrobić, żeby przywrócić sytuację sprzed godziny. Piszę teraz z
> innego komputera i gryzę palce z nerwów.

Zaloguj się na konto Administratora (w Home tyb awaryjny) i dokonaj
przywrócenia systemu.
lub
Dlatego tak sie dzieje, gdyż zmieniono nazwe konta z xxxx na np. Konto,
a w profilu jest w dalszym ciagu zapisane jako konto : C:\Documents and
Settings\xxxx i dlatego ci sie ta nazwa pokazuje.
Zmien w w/w lokalizacji i w rejestrze
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\ProfileList\S-1-5-21-.....................itd
ProfileImagePath= %SystemDrive%\Documents and Settings\Konto
lub
Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
nadaj pozwolenie na jego użytkowanie.
Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego.
lub
Pozmieniaj ścieżki nazw do Twoje nowego konta - (tak jak sie teraz nazywa).
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\hivelist
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer
Logon User Name= np.Piotr
Teraz wejdź w C:\User lub C:\Documents and Settings i Twoim profilu
zmień nazwę folderu.
Wyloguj

-- 
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
news://msnews.microsoft.com/microsoft.public.pl.windows
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
Received on Sun May 24 16:30:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 24 May 2009 - 16:42:01 MET DST