Re: XP, zawiesił się, a po restarcie zniknął profil

Autor: Marcin N <narzynka_at_usun.to.poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 17:34:19 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gvbm3s$f4t$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> In news:gvbl2p$12b$1@news.onet.pl,

> Zaloguj się na konto Administratora (w Home tyb awaryjny) i dokonaj
> przywrócenia systemu.
> lub
> Dlatego tak sie dzieje, gdyż zmieniono nazwe konta z xxxx na np. Konto,
> a w profilu jest w dalszym ciagu zapisane jako konto : C:\Documents and
> Settings\xxxx i dlatego ci sie ta nazwa pokazuje.

Żadnych nazw nie zmieniałem.

> lub
> Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
> nadaj pozwolenie na jego użytkowanie.

Nie daje się skopiować, bo plik rejestru nie jest w typie pliku rejestru
(czy jakoś tak).

> lub
> Pozmieniaj ścieżki nazw do Twoje nowego konta - (tak jak sie teraz
> nazywa).
> HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\hivelist
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer
> Logon User Name= np.Piotr
> Teraz wejdź w C:\User lub C:\Documents and Settings i Twoim profilu
> zmień nazwę folderu.

To próbowałem, ale chyba nie do końca Cię rozumiem.
Utwozyłem nowy profil "proba". Spod niego uruchomiłem regedit i zmieniłem
ścieżki z "próba" na "stara nazwa konta" w trzech lokalizachach. Wylogowałem
się, ponownie zalogowałem się w "próba" - nie działa, znowu nie umie
otworzyć jakiejś kopii lokalnej.

Boję się przywracać system, bo nie wiem, o ile miesięcy on mi się cofnie.