XP, zawiesił się, a po restarcie zniknął profil

Autor: Marcin N <narzynka_at_usun.to.poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 16:20:14 MET DST

Witam,

Zawiesił mi się komputer w trakcie przeglądania strony www (najnowszym IE).
Musiałem zresetować na twardo.

Po restarcie napisał jakiś dziwny komunikat, że nie może ustawić profilu, bo
jakaś kopia lokalna nie jest dostępna, czy jakoś tak.

Nic mi nie działa, na nowo utworzonym profilu nawet poczta (przez Outlook
Express) nie pokazuje żadnego maila.

Co mam zrobić, żeby przywrócić sytuację sprzed godziny. Piszę teraz z innego
komputera i gryzę palce z nerwów.

MN