Re: [OT] Za dwa tygodnie - ROK

Autor: Gabriel <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Wed 20 May 2009 - 18:00:17 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <flash52@op.pl> napisał w wiadomości
news:gv0luq$r43$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> To może być ntg, ale ostatnio mój syn ( drugi klon to córka )
> zainstalował Debiana co prawda przy Sambie musiałem mu pomóc ale dał radę.

Moze nie zalapalem, ale 20-miesieczny synek zainstalowal Debiana????

Jesli tak, to:
primo - ja bym mu jednak troche dziecinstwa zaoszczedzil i gonil od
komputera. Pozniej sie nasiedzi az za dosc.
secundo - jak za 5 lat napiszesz, ze synek wlasnie zdal mature, to sie juz
nie zdziwie:P
tertio - to te linuxy cale, to w takim razie jakies prostackie jest:P:P Z
calym szacunkiem dla synka:)

Pozdrawiam:)

--
Gabriel Zastawnik