Re: [OT] Za dwa tygodnie - ROK

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Wed 20 May 2009 - 12:18:09 MET DST

Marcin pisze:
> 4. Wie która myszka jest podłączona do komputera :) (chciałem go oszukać).
Moje klony,bliźniaki, mają już 20 miesięcy i też rozpoznają czy myszka
jest podłączona do kompa.
Wiedzą, który laptop jest sprawny, dostały do zabawy laptopa z zepsutą
płytą główną, ale według nich to nie to.
To może być ntg, ale ostatnio mój syn ( drugi klon to córka )
zainstalował Debiana co prawda przy Sambie musiałem mu pomóc ale dał radę.

Co do antywirusów to chyba nie ma idealnego pakietu, zawsze coś złapią.

Czasami staram się zainstalować ogniomórek gdzieś w domu ale zawsze
znajdą jakąś dziurę ;)

pozdrawiam
Tomasz