Re: [OT] Za dwa tygodnie - ROK

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Wed 20 May 2009 - 23:40:06 MET DST

Gabriel pisze:
> Użytkownik "Tomasz" <flash52@op.pl> napisał w wiadomości
>
> Moze nie zalapalem, ale 20-miesieczny synek zainstalowal Debiana????
>
> Jesli tak, to:
> primo - ja bym mu jednak troche dziecinstwa zaoszczedzil i gonil od
> komputera. Pozniej sie nasiedzi az za dosc.
Staram się, czasami podpatrują co tata robi, ale już po chwili chcą
przejąć stery ;) I dlatego Acar wisi na ścianie poza zasięgiem rąk.
Poza tym ja pierwszy komputer, Commodore 64 z Black Boxem kupiłem w
wieku 15 lat w Berlinie Zachodnim. Byłem dumnym posiadaczem paszportu z
napisem "Wsie strany mira" ( takie nawiązanie do 4 czerwca ).

> secundo - jak za 5 lat napiszesz, ze synek wlasnie zdal mature, to sie juz
> nie zdziwie:P
Takie rzeczy to tylko w Erze, no chyba że tatą jest listonosz a ja nic o
tym nie wiem ;)
> tertio - to te linuxy cale, to w takim razie jakies prostackie jest:P:P Z
> calym szacunkiem dla synka:)

Ano Panie, te linuxy to prostsze są od windowsów. Tata włożył płytę, a
młody naciskał <enter>, <enter> itp.
Co prawda nazwa serwera jakaś dziwna wyszła i kilka razy tata pomógł,
ale nie jest ważne kto przygotowuje, ważniejsze kto podpisuje ;)

pozdrawiam
Tomasz

---
"Myślę, że Commodore jest lepsze od Atari bo ma więcej klawiszy"
Zasłyszane na Wrocławskiej Giełdzie Komputerowej parę ładnych lat temu.
Chodziło o Commodore 64 i Atari 65 XE