problem z zalogowaniem do winXP

Autor: R. <news_at_r156.malpa.o2.pl>
Data: Tue 19 May 2009 - 23:21:41 MET DST

Witam,

Dzisiaj kolega pokazał mi zagwozdkę. Jest sobie komputer z XP Prof. SP3
(aktualnie -> SP2). Na komputerze pracowała księgowa (pewnie jakieś tam
CDNy będą albo inne cuda). Ale od kilku dni komputer zachorował, i w
zależności od tego jakie się ma szczęście (albo ile usług zostanie
wyłączonych) jest tak:
start->ładowanie_xp_czarny_ekran->niebieski_ekran_ładowania_xp->reset_bez_zapowiedzi_i_błędu

albo tak:
...->logowanie użytkownika(obrazkowe)->wpisuje haslo-> "ładowanie
ustawień osobistych..." i sobie wisi (myszka normalnie pracuje, hdd nie
pracuje).

Rzecz jasna w dziennikach zdarzeń nic nie ma. Konto, które się zawiesza,
jest nowe (nowy profil), więc raczej nie jest uszkodzony.

Tryb awaryjny działa normalnie. Odpalenie z LiveCD Linuksa również daje
normalną pracę tego sprzętu.

Najprościej byłoby go przeinstalować, ale z uwagi na aplikacje typu CDN
(nie wiem co tam dokładnie jest) nie jest to wskazane.

Co w takim razie zrobić, żeby go zreanimować? Albo chociaż dobrze
zdiagnozować? Może reinstalacja XP w trybie naprawczym?

R.