Re: [Win7] Poczta Usługi Windows Live

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 19 May 2009 - 21:59:00 MET DST

In news:89uhsirgno70.dlg@kwinto.prv,
*Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:
> Dnia Tue, 19 May 2009 20:38:43 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

/ciach bzdury/

"Jest odwzorowaniem, następcą Windows Mail."

> Piotr, z przykrością muszę napisać, że stajesz się bezczelny. Zająłbyś
> się żoną, dziećmi,

Tu przesadziłeś i to na całej linii.
Michał, trzy kroki w bok od mojej rodziny.

> zamiast spędzać pół życia w wirtualce, bo jakoś tak
> zginął gdzieś po drodze sens Twojej pisaniny.

Nie liczę Twojego czasu, więc nie licz mojego. Coś masz krótką pamięć, mogę
Ci ją odświeżyć jak ślęczałeś w Usenecie 24/dobę. A co do pisania, to nie Ty
mnie oceniaj, a zrobią to użytkownicy tej i innych grup.

> P.S. Miłego czytania samego siebie. Jeśli chcesz o tym jeszcze
> podyskutować to zapraszam na priv.

Dziękuję, nie skorzystam.

PS. Nie spodziewałem się po Tobie takiej riposty, ale cóż, człowiek jest
omylny :-(