Re: problem z zalogowaniem do winXP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 20 May 2009 - 02:16:32 MET DST

Użytkownik "R." <news@r156.malpa.o2.pl> napisał w wiadomości
news:guv7t6$7ej$1@news.dialog.net.pl...
> albo tak:
> ...->logowanie użytkownika(obrazkowe)->wpisuje haslo-> "ładowanie
> ustawień osobistych..." i sobie wisi (myszka normalnie pracuje, hdd
> nie pracuje).

Na dzieńdobry - naciśnij dwukrotnie CTRL-ALT-DEL.
Wlazlo? Wymień baterię. Nie wlazło - to masz większy problem...
Krótko - sprawdź, czy struktura plików "nie pierdnęła", czy sprawne są
komponenty kompa (memtest się prosi 3 cykle przynajmniej)

> Rzecz jasna w dziennikach zdarzeń nic nie ma. Konto, które się
> zawiesza, jest nowe (nowy profil), więc raczej nie jest uszkodzony.

Jak sie wiesza nagle i twardo, to raczej nie zaloguje.

> Tryb awaryjny działa normalnie. Odpalenie z LiveCD Linuksa również
> daje normalną pracę tego sprzętu.

Sprawdź, czy data systemowa jest w porządku.

> Najprościej byłoby go przeinstalować, ale z uwagi na aplikacje typu
> CDN (nie wiem co tam dokładnie jest) nie jest to wskazane.
>
> Co w takim razie zrobić, żeby go zreanimować? Albo chociaż dobrze
> zdiagnozować? Może reinstalacja XP w trybie naprawczym?

Sprzętowo - wtyczki, kable, złącza, karty, moduły, napędy...
Programowo - odsyfienie, naprawa struktury filesystemu (acz polecam
uprzedni backup danych - systemowy chkdsk jest niedoskonały i w pewnych
sytuacjach, bardzo rzadko, niszczy dane, NTFS), korekta ustawień...
To tak w telegraficznym skrócie. (PPPPPPP...DUPA) :))