Re: BCCode 1000007f, BCP1 00000008 zawsze przy konkretnej aplikacji

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Mon 18 May 2009 - 13:04:03 MET DST

Sempiterna napisał(a):

> Mnie kusi pomierzyć dokładnie napięcia z zasilacza, na wtyczce zasilania
> płyty, oraz osobno, na wtyczkach do napędów. Także sprawdzić, czy styki
> nie są luźne.

I te zaniki napięcia zawsze pojawiają się w czasie uruchomienia
jednego, określonego execa? Archiwum X normalnie...

Miałem przypadek zdychania +5V na moment, jeszcze za czasów Amigi 1200-
jedna użyszkodniczka prztyknęła mi wyłącznik zasilacza wte-wewte
raz za razem. No i potem od czasu do czasu pojawiał się samoczynny
restart _w różnych momentach_. Tu system jest stabilny jak skała, można
go obciążać kodowaniem xvid i jednocześnie uruchamiać na raz trzy maszyny
wirtualne na vmware czy virtualboksie. Jednakoż odpalenie nwadm32.exe- restart.
Inne programy odpalone z sieci- OK. Suma MD5- OK.

> Na taśmy transmisyjne raczej mi to nie wygląda.
> Moduły RAM i karty dokładnie przemyć spirytusem.

I te wszystkie potencjalne problemy sprzętowe będą powodować
restart zawsze w momencie uruchamiania jednego, określonego programu,
nigdy kiedy indziej?

--
Dominik (& kąpany)