Re: BCCode 1000007f, BCP1 00000008 zawsze przy konkretnej aplikacji

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Mon 18 May 2009 - 13:25:03 MET DST

Dominik & Co pisze:

> Miałem przypadek zdychania +5V na moment, jeszcze za czasów Amigi 1200-
> jedna użyszkodniczka prztyknęła mi wyłącznik zasilacza wte-wewte
> raz za razem. No i potem od czasu do czasu pojawiał się samoczynny
> restart _w różnych momentach_. Tu system jest stabilny jak skała, można
> go obciążać kodowaniem xvid i jednocześnie uruchamiać na raz trzy maszyny
> wirtualne na vmware czy virtualboksie. Jednakoż odpalenie nwadm32.exe-
> restart.
> Inne programy odpalone z sieci- OK. Suma MD5- OK.
>

> I te wszystkie potencjalne problemy sprzętowe będą powodować
> [...]

Ja bym w jakieś krasnoludki nie wierzył, ale pamiętam swojego czasu, jak
był taki miły bug związany z Wordem, drukowaniem i niektórymi
dokumentami - wysyłałeś na drukarkę i twardy reset, bez komunikatu.

Najlepsze było to, że wywalało np. serwer terminali bez nawet chwili
zastanowienia :)

Poszukaj, może Novell wie o problemie i ma jakiś patch?

Pozdr,
Tomek