Re: Windows 7 RC --> Windows 7 - Aktualizacje

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 15 May 2009 - 02:15:14 MET DST

** Michal Biek <mbiek@2.pl.invalid> wrote:

> Joe Williams - dyrektor generalny microsoftowego działu Worldwide Genuine
> Windows i jeden z głównych orędowników walki z "piractwem software'owym"
> niedawno rzekł, że ważną sprawą jest pobieranie oprogramowania (aktualizacji
> Windows 7) z zaufanych źródeł. :----------------D

A to jakiś idiota jest? Pobrać można skądkolwiek, nawet z niezaufanego źródła.
Z resztą w jakim stopniu strona MS z której pobieramy jest zaufana przecież
nawet nie przedstawia się certyfikatem (bez większej trudności mógłbym komuś
podłożyć modyfikowany plik, a myślałby, że pobiera z microsoft.com)...

Nie lepiej zrobić tak, że pobrać obraz można skądkolwiek, potem pobrać od
Microsoftu aplikację, która wyliczy sygnaturę pliku i zweryfikuje czy nie
został zmodyfikowany i za pomocą tej aplikacji zweryfikować nośnik?

No może nie idiota bo w DUŻYM uproszczeniu ma rację, ale mnie to takie
wypowiedzi lekko rażą...