Re: System 32bit czy 64bit

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Thu 14 May 2009 - 11:28:00 MET DST

> Jakich aplikacji używasz ?? Przeprowadzałeś jakieś testy wydajności
> tychże aplikacji ??

Właśnie chodzi o to, że jest to komputer domowy, gdzie jakichś
specjalistycznych narzędzi nie używam. Większość pracy z internetem to
na linuksie, więc poza programem do obróbki plików wideo, corelem 11 i
grami innych narzędzi to nie ma - stąd było moje pytanie czy w ogóle
warto. Mam vistę ultimate 32bit (z zeszłorocznego programu MS) z
kończącą się już, jednoroczną licencją więc myslałem o zastąpieniu jej
jednym z W7. A którą wersją... to właśnie staram sie ustalić.

Pewnie ostatecznie zainstaluję 32, ale popracuję jeszcze trochę z 64.