Re: System 32bit czy 64bit

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 14 May 2009 - 16:12:18 MET DST

"ikov" <ikov1@t-l-e-n.pl> wrote in message
news:gugoaq$4p8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Właśnie chodzi o to, że jest to komputer domowy, gdzie jakichś
> specjalistycznych narzędzi nie używam. Większość pracy z internetem to na
> linuksie, więc poza programem do obróbki plików wideo, corelem 11 i grami
> innych narzędzi to nie ma - stąd było moje pytanie czy w ogóle warto. Mam
> vistę ultimate 32bit (z zeszłorocznego programu MS) z kończącą się już,
> jednoroczną licencją więc myslałem o zastąpieniu jej jednym z W7. A którą
> wersją... to właśnie staram sie ustalić.
>
> Pewnie ostatecznie zainstaluję 32, ale popracuję jeszcze trochę z 64.

jezeli nie masz potrzeby uzywania 32 bitow to nie ma sie przy czym
upierac to juz nie czasy xp x64, skoro i tak trzeba bedzie sie przesiasc
na 64 bity w ciagu maximum kilku lat to skoro wszystko dziala...

no ale w obecnej sytuacji nie ma to znaczenia, przynajmniej do momentu
kiedy zdecydujesz dorzucic jeszcze jedna kostke ramu ;)