Re: Windows 7 RC --> Windows 7 - Aktualizacje

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Tue 12 May 2009 - 20:28:40 MET DST

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:gu9utf$kiu$1@node1.news.atman.pl...

> Już za przeproszeniem wypieprzyłam tego windowsa7 z mojego dysku. Miałam
> trochę roboty z tym związanej, bo ten windows był na drugiej partycji,

Współczuję ;)
Trzeba go było zainstalować nie na partycji prawdziwego (fizycznego) dysku,
tylko na dysku wirtualnym (w pojedyńczym pliku VHD).
Nie wprowadza się się dzięki temu burdelu w dotychczasowej organizacji
dysku, oraz łatwo usuwa się taką instalację, kasując poprostu jeden plik.
Wcześniejsze windowsy (łącznie z Vistą) tego nie potrafią.
Tu http://tiny.pl/zsdn jeden z artykułów o tym co i jak.
Tak mam zainstalowaną u siebie 7-ke RC (obok wcześniej normalnie
zainstalowanej Visty), działa bez problemu; na testy - idealne IMO
rozwiązanie.

--
B.G