Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Wed 06 May 2009 - 23:04:00 MET DST

Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:fc0150e2-8b9c-4442-a67c-159a84fba1a9@l28g2000vba.googlegroups.com...

> I sie przy okazji zapytam: tworzyc i formatowac partycje Instalatorem
> z Win 7 czy lepiej wczesniej sobie Gparted wszystko przygotowac?

W sumie, możesz to zrobić nawet gumowym młotkiem :)
Ale napewno normalniej będzie zrobić to instalatorem W7.
(nigdy nie zrozumiem, po co ludzie szukają "dziwnych" narzędzi, do
elementarnych czynności instalacyjnych, które musi umieć zrobić instalator
OS-u)

> I BTW: Wie ktos juz jak starsze gry na Win 7 chodza?:) Chodzi mi o
> klasyki z 2002-2005 w ktore lubie czasami sobie popykac (typu gry z
> jakis kolekcji, z marketu po kilkanascie pln).
> Albo moze inaczej - czy w/w gry chodza pod Vista?

Nie wiem jakie masz na myśli, ale pod Vista ja pogrywałem sobie w starocie
jak:
- Return to Castle Wolfenstein
- MOH AA
- FarCry 1
- Unreal II
- Half Life 2

> Bo jak chodza pod Vista to i pod Win 7 chyba beda ;)

IMO tak.

--
B.G