Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Wed 06 May 2009 - 23:21:33 MET DST

On 6 Maj, 23:04, "B.G" <b0ggacU...@wp.pl> wrote:

> W sumie, możesz to zrobić nawet gumowym młotkiem :)
> Ale napewno normalniej będzie zrobić to instalatorem W7.
> (nigdy nie zrozumiem, po co ludzie szukają "dziwnych" narzędzi, do
> elementarnych czynności instalacyjnych, które musi umieć zrobić instalator
> OS-u)

Ja jakos zawsze Gparted Live CD zapuszczam to takich rzeczy.

> Nie wiem jakie masz na myśli, ale pod Vista ja pogrywałem sobie w starocie
> jak:
> - Return to Castle Wolfenstein
> - MOH AA
> - FarCry 1
> - Unreal II
> - Half Life 2

Mysle o:
Railroad Tycoon 3
Rollercoaster Tycoon 3
Age of Empire 3
Settlers II - dziesięciolecie
Supreme Commnander
i oczywiscie nie smiertelny Total Annihillation (jak dla mnie do dzis
najlepszy RTS, aliczy juz sobie z 12 lat ;-) )

i im podobnym (zawsze jaki sie w trafi jakas gra ekonomiczna czy RTS
za 15-20 pln to sie nie moge oprzec) ;-)

Oby chodzily pod W7 ;)

Pozdrawiam
Rafal