Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Wed 06 May 2009 - 22:05:04 MET DST

On 6 Maj, 21:33, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> To daj mu 60 GB, a bardzo duże programy i gry instaluj na drugiej
> partycji, gdzie będziesz też mógł trzymać kopię pierwszej.

I sie przy okazji zapytam: tworzyc i formatowac partycje Instalatorem
z Win 7 czy lepiej wczesniej sobie Gparted wszystko przygotowac?

I BTW: Wie ktos juz jak starsze gry na Win 7 chodza?:) Chodzi mi o
klasyki z 2002-2005 w ktore lubie czasami sobie popykac (typu gry z
jakis kolekcji, z marketu po kilkanascie pln).
Albo moze inaczej - czy w/w gry chodza pod Vista?

Bo jak chodza pod Vista to i pod Win 7 chyba beda ;)

Pozdrawiam
Rafal