Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Thu 07 May 2009 - 07:18:55 MET DST

> I sie przy okazji zapytam: tworzyc i formatowac partycje Instalatorem
> z Win 7 czy lepiej wczesniej sobie Gparted wszystko przygotowac?

Jeśli to pusty dysk to partycjonuj TYLKO za pomocą funkcji instalatora
Windows 7 tworzy poza partycją systemową
tworzy sobie jeszcze jedna, awaryjną partycje
na której instaluje narzędzia które mają pomóc uzytkownikowi
w odzyskaniu systemu po ewentualnej awarii.
Dla własnego bezpieczeństwa lepiej nie rezygnować z tej funkcji
tworzac partycje poza instalatorem.

> I BTW: Wie ktos juz jak starsze gry na Win 7 chodza?:) Chodzi mi o
> klasyki z 2002-2005 w ktore lubie czasami sobie popykac (typu gry z
> jakis kolekcji, z marketu po kilkanascie pln).
> Albo moze inaczej - czy w/w gry chodza pod Vista?
>
> Bo jak chodza pod Vista to i pod Win 7 chyba beda ;)

Nie ma tak różowo.
Sam mam ulubioną gre sprzed lat
(połączenia RPG i RTS o nazwie SpellForce)
która świetnie działa pod Vistą
a pod Windows 7 Beta 1 nie chciała sie uruchomić,
Nie moge się doczekać weekendu
aby sprawdzić jak zachowa sie ona pod Windows 7 RC

--
Pozdrawiam