Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 May 2009 - 12:56:52 MET DST

marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
> Tak - W7 beta potrafiła bez problemu wygenerować ~3-4razy więcej
> wykresów niż ten sam program w XP czy Vista (zaznaczam, że sprawdzałem na
> maszynie virtualnej nie na realnym sprzecie)

Prosiłem o konkretną odpowiedź. Po pierwsze ilość wykresów zależy tylko i
wyłącznie od tego ile ich sobie wygenerujesz. Jeśli miałeś na myśli wartości
na tych wykresach to powiedz o jaką wielkość chodzi: ilość pamięci
operacyjnej zajmowanej przez procesor, ilość procesów, ilość wątków, ilość
uchwytów do plików, ilość uchwytów GDI...

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/